onsdag 26. september 2007

Frustrated housewifes!?

Ikke helt Wisteria Lane, men nesten! Avenue Prince d'Orange er en koselig smal forstadsgate som jeg skal bo i den neste uken. Huset, som mor og far har funnet seg, har fire soverom, (hvert med eget bad), ei stor stue med opptil flere dører til hagen bak huset, og naboer med like fine hus! Dette blir spennende! Er forstadslivet like idyllisk, like fredfyllt, like solrikt og like bra som på tv? Eller er det like konfliktfyllt, like falskt og like mange svikefulle naboer? Tiden vil vise!

Jeg er altså i Belgia på besøk til min familie som har funnet det for godt å flytte fra meg og Trøndelag. Etter å ha reist fra Værnes, mellomlandet på Gardermoen OG på Kastrup, kom jeg endelig fram til Brussel i går ettermiddag. Men det gjorde ikke bagasjen min! Så nå sitter jeg i lånte fjær, og lurer på når tannkosten min kommer...

2 kommentarer:

Audun sa...

Gi beskjed når du finne ut om naboen er en morder eller fotomodell!

Ingrid Garli Dragset sa...

De 4 nærmeste naboer på begge sider av huset er visstnok norske, med unntak av en svensk familie. Det er visst flere som har havnet i "innvandrerstrøk"!
Foreløpig har jeg tatt med meg regnvær fra Norge, så det har ikke vært særlig mye bilvask i bikini for naboene enda, men jeg skal varsle! Mordere jobber vel hele døgnet, uansett vær?!