søndag 24. februar 2008

Oppsummering

Nå er det langt og lenge siden jeg har skrevet her. Siden sist har jeg hatt eksamensperiode, og jeg fikk bestått i faget 'medisin for ikkemedisinere' med god margin! Så ble det etterlengtet juleferie og hele familien kom hjem til Fjordgløtt for julehøytiden. Og nissen kom iår også... Jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg, nemlig en stor, rød amerikakoffert!
Romjula gikk fort, med familiebesøk, vennetreff, litt jobbing, fine vinterturer og festing. Endelig ble det nyttår, og jeg reiste sørover for å treffe Audun og familie og venner der. Det var veldig koselig, og jeg fikk for første gang et ordentlig nyttårskyss rett over midnatt!

Etter et par dager i idylliske Reddal reiste jeg med Audun til et litt større sted, nemlig Tokyo! Så utrolig mye spennende og eksotisk å se og smake på!

Tidlig i høst søkte jeg om Erasmus-stipend for å studere i utlandet. Rett før jul fikk jeg positivt svar, og nå er jeg jammen i Belgia!
Da har jeg fått oppsummert de siste tre månedene i mitt liv, kjapt og brutalt!

1 kommentar:

Maria sa...

Hei Ingrid.. blogg litt om London da ;) ej he skreve litt på www.mrogvin.blogspot.com