fredag 19. oktober 2007

*Snufs*

Så, da var det jammen på tide.. Jeg har gått rundt i Trondheim i regnvær i over 2 mnd nå, uten å bli det minste forkjølet, så nå var det visst min tur. Med rennende nese og øyne, og et depo av gørr inne i hodet som lager høytrykk bak pannen, kroppsyke og et hint av feber, var det aller best å holde senga idag.
Når det meste av søvn var brukt opp utpå formiddagen, fant jeg veien til sofa'en, der jeg har tilbringet kvalitetstid sammen med fjernkontrollen og et par pledd. Jeg eide ikke konsentrasjon eller gidd, så jeg har zappa rundt og sett på x antall amerikanske middelmådige såpeserier. HJELP! Jeg MÅ få meg et arbeid der jeg slipper å være hjemme på dagtid!!... Jeg tenkte (og drømte) på Hollywood-Amerikansk etterpå, og måtte ta et par paracet for å få det til å gå vekk. Nå har jeg fått omtanke fra en venninne i form av en episode Grey's Anatomy, og klokka begynner å nærme seg anstendig tv-underholdningstid, så da er denne dagen heldigvis berget..!
Hurra for Lambi, Coca-Cola og CuraMed!

Ingen kommentarer: